Mittwoch, mid-week eller bara Onsdag ...

Sitter på jobbet efter dagens sista möte och skall bara summera upp. Mittwoch, mid-week eller bara Onsdag och jag har redan spenderat 18 timmar i möte denna veckan. Sanslöst och det lär inte bli någon bättring i slutet på veckan heller. 13 timmar ligger inplanerade i kalendern för torsdag & fredag. När skall jag producera då?!
Sånt är livet i de flummiga projekt jag jobbar med f n.

Skönt att man kan få lite distans till detta på fritiden. Igår t ex blev det 100% focus på VF - HV71 (7 - 3) och en underbar 3-poängare till The Indians!
Ikväll blir det Dart-match på Kville biljard och umgås lite med Old-boysen. Brukar bli väldigt kul. Har dessutom chaffis så det kan bli ett par iskalla bira åxå. 

Allmän Mr T info:
- Livet går i dur och har så gjort sedan X kom in i mitt liv
- Håller min matchvikt, trots fina middagar (mer aktiv)
- Lever för dagen mer än planerar lösningar på praktiska problem (kan bli jobbigt när högen blir för stor)

Så, lev väl därute! En önskan från the Man, myth & Concept Mr T   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0