Gôtt e de!

Nu kommer lugnet krypande. En hetsig vecka i .be och avslut på jobbveckan på hemmaplan. Mitt nya uppdrag känns allt mer stimulerande. Hade idag ett mycket informellt och givande möte med min nya kärn-trupp. Alla oerhört kompetenta och seriösa medarbetare. För er som hängt med - pågår för mig "at this right moment" en transfer mellan nya och g:a uppdrag. Mina chefer visste vad dom gjorde, när dom ville att jag skulle hoppa på nya projekt. En injection för mig och även för de nya projectletdare som ersätter mig. Genialt!! Eftersom jag älskar struktur och ordning, kommer jag in - just när detta behövs som mest. High importance, eftersom denna Milestone skall rapporteras till "Thee big Mama".
Sitter hemma och sippar på en Harboe och väntar på att kycklingen skall tina. Har dragit på mig min grön/svarta "Findus-tröja" för det blåser som he-te därute. Storm eller orkan, vet inte, men huset knakar och jag älskar det!http://monsieurt.blogg.se/2007/november/respekt.html
Bor ju för er som inte vet, högt med utsikt mot Älvsborgsbron och Gasklockan. Härligt läge för hårda vindar och stjärnklara nätter. Takpannorna fladdrar som Asplöv och flaggstången viker sig i vinden. Rutorna piskas med havssalt och tungmetaller från de Brittiska öarna.
Gôtt e de! Fredag och för Er som inte har nåt planerat - gör nåt oplanerat. Love U All, The T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0